Wednesday, February 17, 2010

Gila bersama mereka.







14/02/2010.
Tarikh bersejarah.
Kerana aku jatuh disebabkan kaki aku terpeleot dekat lantai.
HAHAHA!
Sumpah kelakar gila.
Bapak malu beb.
Tapi takpe,
Aku tak la jatuh kat lantai tu,
Cume macam tak balance la kan badan aku.
Nasib motor siape tah kat sebelah tu menolong aku.
Aku sempat berpaut padanya la kan.
Haha.
Dah tu A'an cepat² peluk aku dari belakang,
Kiranya nak cover aku la kan.
Sebab kat situ agak ramai jugak la orang.
Kate dorang sume sambut Valentine's Day kan.
Haha.
Lawak gila.
Sumpah kelakar.
A'an datang peluk aku and cakap " Shikin, jalan je shikin, jalan jee ".
Haha siot.
Yang lain semua dah gelak.
Takpe, diri ku kental.
Buat muka dek je jalan terus.
Walaupun kaki aku sakit sebenarnya.




Haha.
Okay enough pasal kejadian yang memalukan itu okay ;P
Balik dari keje,
Aku terus vrooommmm ke rumah A'an,
Eh tak, aku balik dulu.
Uruskan anak² kesayangan aku dulu.
Mandi, then Aziq da call tanye aku mana.
Yela, 2 jam kot aku menghilangkan diri aku jap.
Haha.
Kol 6 aku gerak pergi rumah A'an.
Tengok A'an semua tengah bersiap.
Dah tu membebel² kate aku lambat la itu la ini la.
Haha who cares :P




Then dah siap, kitorang pergi makan jap kat NZ.
Lepas tu A'an, Aziq && Alan merogol handphone aku.
Semua gambar aku diorang tengok sambil memberi feedback yang macam² la kannnnn!
Muka aku pasrah je sambil makan roti aku.
Dah pokpek pokpek,
Tibe² A'an cakap dia nak pergi karoke,
Yang lain ape lagi, turut merasa demikian la kan,
Aku cam terkedu jap.
Tak penah kot pergi karoke dengan dorang.
Menyanyi dalam kete dengan dorang penah la kan.
Haha.
Okay, fine.
Kitorang pun pergi.




Weh sumpah ramai gilaaaaaaaaa!
Beratur macam nak mati okay.
Ramai gila.
So sementara tunggu number kitorang,
Alan ajak pergi main snuker jap.
So kitorang pergi.
Alan lawan dengan Aziq.
A'an tak main,
Makan burger and duduk kat tepi dengan aku.
Asik menguap je aku.
Ngantuk,
Sebab tempat tu macam malap and sejuk.
Hehe ;P
Sedap je kalau tdo kannn.




Then da lame sikit,
Diorang nak main 2nd frame plaaakk.
Aduhai,
Aku dengan A'an pasrah kat tepi tu sebab kitorang da ngantok.
Haha.
Then A'an ajak pergi tempat karoke tu balik.
Mane la tau number kitorang da dekat.
So kitorang pun pergi laaahhh,
Sampai² je kitorang tengok number kat situ " 3137 ".
HOIIIIIIIIII!
Kitorang punya number 3136 kottttttt!!
Dah terlepas.
Macam siot.
Haha.
So amek la lagi number,
Kali ni 3163.
Best kan?
Lama lagi nak kene tunggu.
A'an yang pasrah pun duduk la kat tepi Wangsa Walk tu dengan aku.
Tunggu punya tunggu,
Akhirnya sampai jugee mase kami untuk melalak! :]
Then masa balik, ketika itu lah kejadian yang tak seberapa membanggakan tu terjadi =.='




Haha sumpah best.
Kelakar gila.
Sumpah best.
Afiq rugi tak balik :P
2 event die miss tau.
Satu CNY Dinner dengan family aku,
Lagi satu, karoke :P
Haha.




Then aku balik jap rumah aku,
Lepak jap,
Pastu pergi rumah A'an balik semula.
Then online jap,
Pastu krohh krohh krohhh.
Then esok tu satu hari aku duduk dekat rumah macam orang yang baik lagi ayu.




Now aku dekat ofis yang amatlah membosankan.
Nasib baik harini half day jeeeeeeeeeeehh!
Nak balikkkkkk!






0 Heart(s) Screaming.:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Frame by Pixels and Ice Cream
Sponsored by Free Web Space