Thursday, November 20, 2008

No words can describe :)



Just now, mereka datang ofis ku.
Tibe² je dapat msg ' Weh kami nak datang ni '
Aku pun membalas ' Haaa? Bikin apa dol? Bikin gua berdebar² di dada. Haha '
Tak sampai 5mins, him msg ' Ak kat lua '

*Padahal dah nampak da pon kereta dorang tapi sorok :P


Lalu aku pun keluar la. Sesuke hatiiiii je aku nak keluar kan.
Ofis tu tade sape la nak jage? Haha :)
Then aku keluar, aku nampak HIM, 2ND HIM, && 3RD HIM :))
( Him ni aku kenal dari form3, otak gile², skang ni tengah kapel dengan cousin aku )
( 2nd him, die kate die kenal aku dari f1, tapi aku je tak kenal die. Haha. Akhir tahun 2007 aku jumpa die and rapat )
( 3rd him ni plak, die da sedar aku dari f4, tapi biase la aku, mane nak memerhati orang², aku tak kenal die. Naek tahun 2007, baru aku kenal die )



So aku terus pergi kat dorang, dorang 3 keluar dari kete and pandang aku sambil senyum.
Then borak² dalam 5mins, aku masuk jap ofis.
Aku suro dorang tungguuuuuu!
Haha.
Then aku keluar balik.
Tibetibeeee je him and 2nd him cakap.
' Ohhh! Aku/I tau pe kau/you buat!' *Serentak && berulang² kali*
Tak habis² cakap tuuu je.
Aku yang memang blur nak mampuih ni, buat muke blur and cakap ' Amende? '
3rd him hanye peluk tubuh and senyum kat aku.
LAGI LA BERTAMBAH PENING KAN!
Haha.


Then aku cakap ' Gile ke korang ni? Tau mendeee? '
Then dorang tak habis² cakap bende same sambil buat muke.
-.-''
Then tibe² him cakap ' weh tengok mate aku. OH AKU TAU APE KAU BUAT! ' *sambel pandang 3rd him*
Haihh memang aku kepeningan tadi.
Aku pun dok pandang 3rd him yang tengah tersengih comel kat aku.
Satu persatu aku pandang.
Tibe² mate aku stop kat baju die.
*Eh macam kenal je baju ni?* Kate hati kecik akuuu.
Aku tak puas hati, aku pandang je baju die.
Time tu 3rd him terus turun kan tangan die yang time tuh tengah memeluk tubuhnya.
Then buat muka comel lagi.
Hish.
Then terus aku cam ' Ohhh! ' sambel senyum and pandang tempat lain.
Him and 2nd him dah terkekehkekeh kat tepi tu.
Aku sumpah malu!
3rd him pakai baju yang aku belikan untuk die time aku kt Dubai :)


Lepas tu ape lagiiiii, 2 eko beruk tu dok ejek² aku la kan.
Cakap aku belikan baju tok die sume.
Ahaha maluuuuuuu :D
Tapi happy. Tak sangke baju tu die still pakai.
Sebab ritu aku tanye, die kate baju tu dah buat lap kete.
Kureng!! Haha.
Tapi tengok² still dijage elok² :)
Terharu!
Sumpaaahhhhhh!



Ahaa :D
Esok pagi, aku lepak ngan dorang lagi.
Yayyyy!





Seriously I'm happy :)











2 Heart(s) Screaming.:

Minty Mints said...

OOOO Ni baru kenal thn 2007 dah blikan baju!! kite ni dah kenal since thn 1989 tk penah blikan baju pon!!!!!

Ieeko. said...

hahaha! syaz! kite ade pe belikan barang tok awak!! :P

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Frame by Pixels and Ice Cream
Sponsored by Free Web Space