Tuesday, November 18, 2008

Kasih seorang sahabat.

Hello korang, yeah aku dah tak away. Actually dari semalam, tapi biasa la, kepenatan :) Haha. So yeah, semalam aku keluar dengan 3 jejaka malaysia. Ahaha tapi yang sorang tu Arab celup la sebab die duduk Dubai dari form 1 xP So semalam lepas balik dari kerja, aku pun menghadap la pc. Tuptuptup, dah pukul 8pm. Alamak, aku tak pergi bank lagi. So aku pun drive la pegi bank. Tak mandi lagi tu, pakai baju kerja semua tau :D Haha, tibe dorang call. Aku pun yang tak expect ape² angkat phone dengan bangganye,



Me; hellooooo yooooo!
Him; Weeyy cepat lah! Mane kau?
Me; *Terpinga²* Mane aku ape nyeeeeeeee?
Him; Mane kau weey? Aku da kat depan rumah kau ni!
Me; Huh? Asaaaaal kau ada depan rumah aku dowh? Kau rindu aku ke ape? Haha.
Him; Ngok!! Cpt la!
Me; Keluar ke wey? *Hati aku dah mcm bedebar² sebab aku baru je sampai bank. Agagaaga '
Him; Ha la! Cpt la ngok!
Me; Laaaa asal kau tak bagitahu aku? Aku kat bank kot. Kejapkejap.
Him; Aku da msg la tadi. Ni mesti hp buat hal. Haha. Kau dengan sape?
Me; Tau pongg hp aku rock, lagi nak bagi msg. Aku sorang² ah. Weeyyy kejap weyyy!
Him; Ha lerr, cepat sikit! Lambat kene tinggal! *Gelak, dan diikuti dengan gelak² due laki dibelakangnya*
Me; Haha, kk! Wait up!




*Letak*



Pergh memang aku kabut la kan. Haha. Tapi salah dorang jugak! Tak bagitahu aku pape pon. Dorang tanye nak kua kol bape, aku ingatkan lepak kedai makan. Aku pun cakap la pukul 10/11. Tengok² kol 8+. Cis. So dorang tunggu aku nak dekat 20mins :D Muahahahaha! then aku sampai², sempat mengeluarkan najis kecil. So dengan tak mandi ape semua, aku pun turun la dengan muka bangge. Sampai² je, kene ejek busuk tak mandi lagi. Syaiton betul. So aku pon tanye la kan nak pergi mane.




Me; Weeyy g mane ni?
Him; Klcc laa. Kau ni lambat betul.
2nd him; Tah you ni. Lembab. Da la tak mandi lagi!
3rd him; Ahh memang kene belanja la die nanti. Muahahaha.
Me; *Aku dengan suare kecil & lemah* I tadak duet.
Him; Hah! Ape lagi weyy! xxxx, cepat, kau benti skang, letak die kat luar.
Me; Haha! Bodoh la kau ni. Sumpah weehhh aku tade duettttttt.
3rd him; Ahh lantak la. Tak kire. Hahaha.
Me; *Tukar topic* Wey g Klcc buat ape? Bosan dowh Klcc!
3 of them; Tengok wayang laaa.
Me; *Gembira* Yekeee. Cite pe cite peee? Tapiiii, i tade duettttt.
3 of them; *laughing*



Babi kan? Haha.



Then sampai² Klcc,



Me; Weh! Asal Klcc doh? *Tak puas hati* Klcc Bosan gile!!
3 of them; *Laughing*






* Itu je kan yang dorang mampu buat? Gelak? 'icon' *



Cis, then terus pergi cinema *Alhamdulillah*. Kalau ajak lepak, sumpah taktahu nak buat ape. Haha. Then seperti biase, aku seperti anak kecil yang dibuli orang 3 ekor beruk yang memang dah lame hidup. Time berato amek ticket tu, boleh pulak si *3rd him* ni dok tolak² aku. Die cakap 'Body contact' Haha! Sialan. Lepas si 3rd him ni tolak aku, ape lagi, 2 eko beruk tu pun join la. Aku ni ibarat bola kot untuk dorang untuk ditolak² *padahal bola disepak² kan?*. Haha :D Then dorang beli cite pe pun aku tatauuuuuuu. Aku terpinga². Mati² aku ingat Madagascar. Sebab aku merajok ngan dorang tak ajak aku tengok movie haritu. Hihi =D Aku tanye 3rd him cite pe, die kate ado la, tengok je nanti *sambil dok body contact ngan aku. Bahu die dok tolak² belakang aku* Waduhhhhhh!


Then time masuk dalam cinema, dorang cakap ' huuuuu, cite hantuuuuuuuu ' Haha! Babi. Then duduk 4 orang, aku 2nd last, tepi aku him and 3rd him. 2nd him tu tepi 3rd him. Hesh bayangkan, selama 2 jam+ aku dalam wayang tuh, si 3rd him nak jugak body contact ngan aku! Haha, dok tolak² tangan aku yang time tu syok sandar kat atas kerusi tu. Hish. Lepas tu ape lagi, aku lawan ngan die ah. Haha. Tapi aku kalah sebab body die mmg taleh lawan la an =D 6pax semua. Hish siap youuu! Haha. Then aku pun tengok la movie tu, mati² ingat cite hantu. Tapi rupe²nye cite pasal askar² yang dijangkiti satu virus ni dan akhirnya semua dalam tu matiiiiiii. Ler, orang patutnye askar buno musuh, ni buno sesame sendiri. Haha =D Lawakkkkk! Aku ngan 3rd him da ngantok² dalam tu, sebab tu dok lawan tangan. Haha :P Then kua tuuuu, da pukul 11+, so ape lagii, time to sent meeee. Oh lupe nak cakap, wayang tadi *him* belanja =D Ahaha thanks wey, sayang kau :) So hantar aku, tengok² Si abang sudah menunggu kuuuuuu. Siape lagi, Aniq la! Then 3rd him kua kete *pergh gentlemen dowh!* datang kete Aniq. Time tu Aniq tengah berasap sebab tunggu aku lama gile :( Then die datang, die pegang cermin Aniq and cakap ape tahhhh, pastu Aniq pun salam then chow. Aku pun jadi tak keruan la an dalam kete Aniq time tu. Dalam pale dok pk apee laaa *3rd him* would feel semua blabla. Then da settle ngan Aniq, aku balik then call *3rd him*.



Me; Hello, youuuuu.
3rd him; Helo, hm ye?
Me; Buat ape?
3rd him; Nothing. Asal?
Me; Hm tade pape, nak call je, taleh?
3rd him; Oh tade la. Tapi asal? Tadi cakap ade bende nak cakap.
Me; Hm tade pape la. K ta.
3rd him; Lahh, hm ok ta *letak*




:'( Asal laaa time aku dah happy gile babi mesti jadi mcm ni? Bahabi betul la. Aku happy gile kot!


Then aku tdo. Esok tu aku try call 3rd him lagi, die tak angkat. Aku msg tak reply.*Hmm tido lagi kot* aku cakap kat diri aku, untuk melegekan diri. Aku rase 3rd him terasa kot ngan Aniq sebab lepas Aniq salam die, die terus chow. Haih. Then tibe² die msg ' pe? ' time tu aku dah rase laen macam la kan. Then aku call, die tak angkat. So aku bg ' haih call tak angkat plak ' then 3mins tu die cakap ' call jap ' then aku call.




Me; Hello.
3rd him; Ha yeee *suare bangun tdo*
Me; Eh you baru bangun tdo ke?
3rd him; Oh tade la.
Me; Hm you, you okay?
3rd him; Hah? Okay, asal?
Me; Tah you cam laen je. You marah i ke?
3rd him; Huh? Marah? Tade ahhh, asal ni?
Me; Tade la, hm you marah i kee? Sorryyyy.
3rd him; Hah? *gelak* Mane ade la. Hish budak ni.
Me; *Senyum sikit* Betul? Tade la, i tengok you cam laen je ngan i. Dari semalam.
3rd him; Oh tade la, i baru bangun la *gelak*
Me; Cehhhh dah agak :)




*Then borak² semua*



So conclusion is, aku ngan die okay! Die tak marah aku. Kau tahu, aku sayanggggg sangat kawan aku 3 eko ni. Lagi² 3rd him ni. So kalau ape je, aku memang lagi pentingkan 3rd him ni la. Aku bukan level kan kawan² aku, aku sayang tu lebih ke ape ke tade, just, ade la kesahnya :) Haha! So aku memang kalau boleh tanak gado lsg ngan die. Kitorg ni memang rapat, selalu berempat :)
Aku je perempuan, so dapat rase tak macam mane kene bully selalu? Haha! Tapi tak kesah la, asalkan aku gembira :) Awww, I love them all! :)






Friends forever!!










0 Heart(s) Screaming.:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Frame by Pixels and Ice Cream
Sponsored by Free Web Space