Friday, November 28, 2008

Bolt.



So yeah, today I went to pavi with my friends. 2nd him brought his gf which I don't really like her attitude. Kire macam ' Oh oh I know I'm pretty, everyone is looking at me, I can scream anytime I want, I talk so loud till everyone will look at me but what the hell '. Bf die, kawan aku la kan, die pon tau aku taleh nak connect ngan gf die. Tapi takpe, die mmg lawa, cume bit gedik je. Hehe. So tengok BOLT! Wieeeeeeeeeee, BEST!!!!! 


First² depa cakap tengok Antoo Fighter. Ape bende tahhh cite tu aku pun tatau. Aku da macam (?!) cite mende tuuuuuuuuuu? Then dorang cakap cite melayu. Ala² ghost buster. Oh aku yang memang blur ni pun caye mati² la kan. Aku ingatkan nak tengok Bolt ( time tu la kan ), sanggup tu amek half day keje. Hehe. Then dah sampai Pavi, tibe² gf kawan aku ni terpegang 3rd him instead of her bf, 2nd him. Lepas tu die boleh pulak jerit kan. Habes satu pavi tu la kan dengar suare die ( okay I lied ;P ) semua orang yang tengah beratur beli J'co pandang. Aku dah malu nak mati -.-' 


So makan J'co then straight to the cinema. Dorang dah beli tiket siap² so aku tak dapat nak tengok la kan cite peeee. So yeah, otak aku da memang pk ' okay, cite antoo fighter' sebab dorang 3 tak habes² tunjuk gambar cite tuh. Aku yang macam bengong, hanye melakukan muke seposen. Then nampak la katun bolt tu kat tepi tuhh. Pastu aku yang tengah frustrated, main² la ngan benda tu. Aku sangat happy okay main ngan benda tuh. Haha ;P So yeah masuk cinemaaaaa, duduk mcm, gf 2nd him, 2nd him, 3rd him, aku. So okay, nak mulakan cite, aku tengok je la iklan² yang kuar kat screen gedabak tuh. 


Then tibe² bile cite tu da start, kua la katun kan. Aku da cam ' Amende cite melayuuuu niii? ' Sumpah wey aku cakap, aku mati² ingat cite melayu. So time aku tanye tuh, aku memang tanye w/o perasan yang tu actually cite Bolt. Then lepas aku cakap macam tu, 3rd him sahut ' ye la, cite melayu la ni. Tengok je la '. So ye laaa, aku tengok. Aku da cam ' hekelen cite melayu mende ni ' *Time tu dalam hati aku da macam, bengong nye Awie belakon cite macam ni* Haha! Then kan kan kan, tibe² bolt time kecik² muncul kat screen, aku da cam ' Ehhhhhhh?


Then aku pandang dorang, dorang 3 da macam ' aaa hahahahaha! ' semua da gelak kat aku. Sebab kenape kau tahu aku pecaye idup²? Sebab before start, 2nd him macam buat² la kan tanye, ' Eh antoo fighter sape belakon? ' Then gf die dengan confident menjawab ' Oh awieeee ' So aku cam ' ohhh yekeeeee '. Haha, time nampak bolt tu, sumpah aku cam ' EHHHHHHHH?!! ' then aku terus pandang dorang 3 yang time tuh tengah gelak², Alahai, sumpah aku terharu kawan² aku buat macam tu =') Sayangggg korang lahhhh! 


Dorang tau aku memang nak sangat tengok! Hehe. Time tengah lepak makan, cite la balik kan ke-blur-an aku nih. 3rd him cakap kat 2nd him ' Kau tau, time Disneywalt punye iklan kua, aku da pelik, eh apesal die ni tak perasan lagi ni ' Hahaha. Memang aku tak perasan :D Aku tengok tanpe perasaan kot. Hihi. Best lah :D Oh yeahhhh, about my friends, HIM, 2ND HIM && 3RD HIM, the reason why I called them with that names sebab I think it's not that necessary kan for me to tell their names here? Haha :) This is not my diary, I write what I want. :)
What I know is, depa tiga kawan aku, and the most important thing is, Aniq pun kenal dorang! :)



P/s; I am now helping 3rd him to get his dream girl back. Soooo, yes, I will try! :)



Lovelovelove!



0 Heart(s) Screaming.:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Frame by Pixels and Ice Cream
Sponsored by Free Web Space