Sunday, January 1, 2012

Tahun Baru Bersama Ustaz Azhar Idrus Dan Zizan :)










Assalamualaikum kawan-kawan :)


Selamat tahun baruuuuuuuuuuuu! Amacam new year? Okay? Hopefully semuanya okay lah kan. Mine was superb. Alhamdulillah, Syukur sangat.


Semalam, I went to GEMS at Dataran Shah Alam. Ceramah Ustaz Azhar Idrus. I went there with my loved ones. Mereka ialah, Apple : awek buah-buahan tempatan, Afiq : abang sado, Que : bibir seksi, Akip : chubby bear, Iman pends : bumbum mantops, Iman muzafek : coconut shake, dan Gar : anak artis yang comel molekkk.


Dua kereta pi sana. Tak convoi, sebab diorang lembab. Kitorg bertolak dari KL pukul 8 lebih. Since motif 'mereka' nak dengar ceramah Ustaz Azhar Idrus je. Aku nak pi awal sebab nak duduk depan. Tapi depa nak pi lambat. Last-last duduk kat belakang gilo. Tak berapa dengar pulak tu :(


Tapi takpelah, YouTube ada, bak kata Zizan akuuuuu. Heeeeeee. Bapokkkk lerrr ramaiiiii manusia-manusia. Dah tu, yang bawak anak-anak kecik tak ramai pulak? Memang harus lah kitorang semua dengar. DERRRRRNGAAARRRR LAGI. Masing-masing menahan kesabaran. Apa yang Ustaz Azhar Idrus dengan Zizan pokpek kat depan tu, pun kitorg tak tahu. Bila orang semua gelak, aku pun join gelak. Bila depa tanya 'Faham ke?' aku jawab 'tak, gelak je'.


Dah tu, ada la few times aku aku tak faham apa yang Ustaz tu cakap, sebab bahasa ganu kan. Nasib baik Akip and Afiq yang duduk sebelah aku, tolong aku fahamkan. Walaupun diorang bukan asal ganu pun, diorang faham sebab diorang ramai kawan ganu -.- Dah tu lepas diorang dah buat aku faham, haruslah aku gelak yang paling last. Kuang hajoooo tulssss.


But It was fuuuuuunnnnn. Aku sukaaaa gilaaaa! Yes yes, aku memang suka dengar ceramah. Kalau pi solat hari raya pun, aku suka part ceramah. Lagi lama lagi bagus. Ahhh, semalam rasa macam tanak stop je. Kalau lah diorang buat satu hari suntuk, aku pi weiiiiiii! Gabungan Ustaz Azhar Idrus dengan Zizan memang syokkkk! Mantaaapppp gilaaaaa.


Aku try check kat YouTube, kot-kot keluar lah kan video-video semalam, tapi aku jumpa sikit je :( oh harap-harap la nanti keluar kat tv. Aku nak tengooookkk lagi sekaliiiiiiiiiii!


P/s ; Yang duduk shah alam tapi tak pi tu, aku taktau nak cakap apa. Sanggup meredah jam yang gilo tu semata-mata nak pi club kat kl, apa yang hangpa dapat? Orang dari Perak, Kedah pun datangggggg Gems ni semalam. Fuhh, rugi la hangpa semua yang tak maiii tu, sumpah rugiiii :)















Lawak! ;)
Riuh rendah dataran shah alam semalam.
Kalau 5 jam pun aku sanggup duduk situ dengar ceramah dia :)







* Dianggarkan semalam seramai 80 ribu orang datang dengar ceramah dia. Alhamdulillah :)

0 Heart(s) Screaming.:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Frame by Pixels and Ice Cream
Sponsored by Free Web Space