Monday, March 15, 2010

Kal ho naa ho, Afiq :P







Takde pic baru la Afiq oi.
Mms later ogayh ^^


------------------------------------



Okay, as you can see, today punya topic pasal one of my bfs named Afiq :) Lame dah tak bercerita pasal mamat sorang ni. Haritu dah merajuk habis la kan name dia da jarang disebut dalam blog aku ni :P Hihi.


Two days back, I called him since I received his comment on Facebook la kan mengatakan bil dia tidak dibayar lagi dan tidak boleh contact okay. And he requested for me to call him =.=' Okay, dah biasa. Haha. So back to the story, aku pun teponn lah diaaaa. Agak lama jugak la aku menunggu untuk dia angkat tepon tuh. Bersabar je lah. Then akhirnya, dia angkat jugaaaakkk :)


Tengah borak-borak, background dia sangatlah bising. Dah la aku ni pendengaran kurang jelas, dia terpaksa la ulang banyak-banyak kali. Bila aku teka, bajet macam aku dengar, then rupe-rupenya salah, lepastu kene cop sebagai pekak dan blur. Contohnya, if dia cakap lambat, tapi aku teka kiamat. Haa gitu la. Takpelah, asalkan belakang dia ada AT AT tu kan :P Haha. Tapi still, mereka tetap cakap aku ni pekak T__T. Bengkek je aku. Haha. Then sambil Afiq ni pokpekpokpek, aku diam je. Cube menghayati background sound dia tu. Aku tahu die tengah tengok DVD dengan kawan-kawan dia. Tapi bunyinya agak pelik. Bile aku hayati betul-betul, then aku cakap " Afiq, you tengah tengok cite hindustan ke? ". Dia tak dengar. Dia plak pekak kann. Haha. So I repeated it again, " You tengah tengok cerita hindustan keee? " sambil mengharapkan jawapan. Aku teka dalam hati aku, confirm la Afiq ni tak layan cite hindustan kan. Dia ni "keras" sikit compare to the other 2 boys ;P Haha.



" Ha'a doh. Diorang bukak DVD hindustan. Taktahu nak tengok cite ape dohhh ". Hah kaauuu. Sumpah aku terkejut. HAHA. Afiq layan cite hindustan beb :P Haha. Sumpah aku tergelak gila bila dia bagitahu aku. Haruslah aku dan dia tergelak macam orang gila. Aku gelak sebab aku tak percaya, dia plak gelak sebab dia tau aku akan ejek dia lepas ni. Hue hue hue. Bayangkan, pukul 5am kot time tu. Otp, sambil gelak-gelak =.=' Tak ke macam orang kurang betul sikit? Heee. Then aku pun sambung la tanya dia, " You tengok cite hindustan ape? " sambil tergelak-gelak slow. Giggle la tu kononnya. Then he replied " Haa, tah la, Kal ho, aaa. Ape tah. Naa ho. ". Haha! Nak sebut pun tak reti mamat seko tu. Haha. " Kal ho naa ho ke? " aku bersuara. " Ha ye kott. Macam gampang you tau tak? Kawan-kawan I ni nak tengok. Layan je la. Lagipun takde benda nak buat ". Haha! Serious beb, tak boleh blaahh :P


Haruslah dengan sepantas kilat aku bahan Afiq ni kan. " Hah you, ape je perkataan yang you dah belajar? Pagal? " Haha. Then aku ingatkan dia tak layan aku kan, tapi tengok-tengok dia layaaann! Haha. " Hah I da belajar perkataan, aa ape ek. Ehm, Pyar. ( sorry aku tak reti eja :D ) maksod dia love. Lepastu, aa ape tahhh lagiiiiii. Tak ingat ". Hahaha. Sumpah aku tergelak-gelak sebab masa dia cakap tu, boleh bayangkan betape bersungguh-sungguhnya dia untuk cube ingat balik ayat-ayat yang dia belajar. " Serious I nak update blog pasal ni! " aku cakap. Ape lagi, mamat tu pujuk la kan aku supaya aku tak update. Tapi sorry la bro :P Hihihi. Takpe, what happened next, will be our secret ;P Hee. Actually there's nothing pun about him watching cite hindustan, cuma agak pelik lah. Dia tu mana layan semua-semua ni ;P


Bila tanya bila balik, dia cakap taktahu plak. Lepastu suruh aku datang Pahang amek dia. And dia ada la cakap seseorang tu ajak dia main futsal, tapi aku tak bagi! Hmph! Aku cakap kat Afiq " Ekelen, apesal plak? Tayah tayah tayah! Balik KL jumpa I je, dia takpayah! ". And surprisingly he replied " Okay! " Haha ;P Bagus, dengar cakap baby pun. HAHA! No no, joking joking :) My mood sekarang agak gembira, sebab aku teringat balik conversation aku and Afiq malam tu. Lagi-lagi pasal hindustan ni ;P Hihi.


*Sambil tengah update entry ni, tibe-tibe dapat phone call dari A'an. Aku terlupa plak duit dia ade dengan aku. Aku simpan since dia ni boros ;P Suka sangat shopping, beli kasut la beli jacket laaa. Kalah aku! So masa keluar haritu, aku grab his rm50 and simpan. Pastu lupa nak bg dia balik. Haha! So tmrw at 11am, we will meet :P Hihi. ( Gelak comel-comel sambil makan hashbrown kakak aku masak. ) Tibe-tibe rindu plak nak lepak complete 4 orang. Hmm.

0 Heart(s) Screaming.:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Frame by Pixels and Ice Cream
Sponsored by Free Web Space