Monday, February 8, 2010

A'an oh A'annnnn!




Vanakem!
Hye korang!
Aku kat office ni.
Sangat membosankan yeee.
So now aku nak bercerita tentang sesuatu.
Kejadian yang berlaku pada tarikh 7/02/2010 iaitu semalammmmm.



Aku baru je balik dari office,
Aku contact la A'an.
Ajak lepak.
Dia pun memang bagus la kan, baru bangun kate nya.
So dia ajak aku pegi makan.
Okay set.
Aku drive ke rumah dia.
Naik atas, tengok die tengah buat assignment die yang dah berzaman dia tak buat.
Then tibe² Nade call.
Ajak makan gak.
Haaaaa cun sangat la tu kan.
So kitorang ajak dia join.



Then time nak keluar tu,
Kitorang sasau lagi dalam kereta.
Menyanyi and menari.
HAHA.
Lawak.
Afiq da balik Pahang da semalam.


So otw ke kedai makan tu,
Nampak la Alan and the geng.
Katenya tak balik.
Tapi rupe² nyeeeeeeeeeeee, dia ada kt KL!
Haha shiau kan!
So kiranya dia kantoi habis la time tu.
Hehe.
Then Nade bawak kawan² dia.
Beb, serious beb.
Makanan kat situ sumpah banyak gila.
Kenyangggggg gua cakap sama lu.
Balik tu terus aku ke toilet.
Ada hal BESAR sikit ;P
Haha.

Lepas da makan,
Aku and A'an jalan jap ke kedai jual Nasi kukus ayam dara.
So orang yang jual tu lelaki tau.
Dia dok pandang² je A'an yang kat sebelah aku tu.
Then korang tau dia cakap ape kat A'an?


" Wah lawa mata bang? Wane biru .. "
Aku pun terus pandang A'an yang time tu cam segan la kan.
HAHA :P
Then kitorang relax lagi.
Buat dek sambil tunggu laki tu bungkus nasi aku tu.
Then tengah borak² ngan A'an,
Tibe² mamat tu berkata ..


" Muka abang ni macam mat saleh la .. CUTE PLAK TU! "


HAHAHAHA!!
Wtf wehhhhhhhhh!
Laki tu GAYYYYYYYYYYY!!
Hahahaha.
Sumpah kelakar gilaaa.
A'an da macam malu gila time tu.
Merah muka nya.
Haha.
Mamat tu tak habis² pandang A'an.


Pergh, depan aku mamat tu ngorat A'an.
Tak boleh blah gileeee.
Time otw to my car,
A'an cakap " Rasenye die Gay la weh ".
" Memang gay pun! " - aku membalas.
Haha, kitorang tergelak² dalam kete.


Sumpah kelakar ^^
Rugi nya yang lain takde.
Kalau tak boleh dijadikan bahan lawak kami :P
Haha.
A'an A'an.



Pa'anggg gueee.
Haha ;)




0 Heart(s) Screaming.:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Frame by Pixels and Ice Cream
Sponsored by Free Web Space