Sunday, May 20, 2012

Rindunya Aku Pada Rasulullah :(







Jujur, malam ni terasa seperti rindu aku pada baginda tersangat-sangat lah tinggi. Air mata ni laju je mengalir setiap kali teringat pada baginda :'(


Terasa seperti jijik dengan diri sendiri yang kotor dengan dosa-dosa yang menimbun di dalam dada ni.


Memang benar, kita tidak pernah jumpa dengan baginda, namun rindu tu seperti sudah lama tidak berjumpa.








Sekadar berkongsi.
Video lama yang aku kerap menonton dan mengalir air mata ku.
Tidak pernah sekali pun aku tidak menangis melihat video ini :')



Sesungguhnya, aku jujur rindu akan mu Ya Rasulullah. Aku rindu akan mu. Walaupun aku tidak pernah berjumpa dengan mu Ya Rasulullah :'(


Tika rinduku tinggi utk mu Ya Rasulullah, terasa diri ini jijik dan kotor dengan dosa-dosa ku yang penuh di dada. Ya Allah, ampunkan aku :'(



* I swear to god, I misses our Prophet Nabi Muhammad S.A.W so bad tonight. How I wish he could wipe my tears away :')


0 Heart(s) Screaming.:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Frame by Pixels and Ice Cream
Sponsored by Free Web Space