Friday, September 16, 2011

Wild Assumption Sucks!






Assalamualaikum kawan-kawan yang tercintaaaaaaa :)

Heip heip! How's everything? Okay dopp? Hopefully semuanya okay lah. As for me, things are better now. Alhamdulillah. Bersyukur sangat kepada Allah S.W.T. Amin amin amin :)

Well aku ada masalah sikit ni. Agak berat jugak lah actually masalah aku ni. Bukan apa, aku ni suka sangat buat tanggapan liar. Ataupun bahasa omputih dia - wild assumptions. Grhh. As much as I hate it when people starts to make wild assumptions pasal aku, aku still tak boleh nak stop buat assumptions pasal everything.

Aku ni banyak sungguh berfikir. Well its true. Thats what my bfs always said to me. Afiq and A'an, you guys memang betul pun. I think too much. Sometimes benda kecik pun, aku dah boleh melalut-lalut fikir. Pastu mula lah, assume itu assume sini. I can't help it, but I guess overthink memang boleh buat masalah kan?

Once otak dah start fikir macam-macam, hambeeekkk. I am my own enemy weiiii! Worseeee enemy pleaseeee. Grh. Entah kenapa. Aku ni cepat sangat assume things. I hate it so much ;( But what to do, aku rasa almost semua perempuan memang suka berfikir and assume things kan?

Aku ni cepat freak out sikit. Kalau orang tu dah layan aku lain sikit, mula lah macam-macam aku fikir. Siap ada choices lagi.


  • Maybe dia tak suka aku dah.
  • Maybe aku ada buat salah kat dia.
  • Maybe dia berubah sebab rasa aku ni tak penting.
  • Maybe .. maybe ... maybeeeeeeeeeeeeeeee!


Nampak takkk? Macam-macam boleh jadi. Wehh, I need to stop from making wild assumptions about every single thing! That is so uncool yawww. Annoying kot perangai macam ni. Tapi aku punya wild assumptions ni, aku tak lah memekak-memekak kat orang yang aku
'assume' benda tu. But instead, aku simpan dalam hati. Tu yang lagi banyak setan ganggu tu. Dem you setan!


Aku selalu marah kalau orang assume things dekat aku. Tapi padahal tak hengattt, diri sendiri lagi suka assume things. Berfikir manjanggg. Letih otak aku ni. Asek berfungsi ke arah yang memeningkan diri sendiri. Patut la aku ni selalu blur/lampi. Agaknya banyak dah tenaga yang otak aku guna untuk fikir kan benda yang tak patut. Ahhhh.


I hate wild assumption! So does it mean that I hate myself? Demmmmmm. I hate it! I hate itttttt. Tolong lah, ada ubat tak?




Afiq : Hah tengok tu. Fikir banyak sangat. Dengar lagi cakap orang lain. Pastu mula lah, buat wild assumptions. Pastu sedih sorang-sorang.

Aku : *tunduk pandang bawah*




Ffffkkkkkk! I have to stop torturing my own brain. Oh help :(



* Lepas ni setiap kali nak buat tanggapan liar, aku kena fikir pasal mekdi. So boleh ubah perasaan tu dari curiga ke laparrr. Nyumnyum!


0 Heart(s) Screaming.:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Frame by Pixels and Ice Cream
Sponsored by Free Web Space